Sıkça Sorulan Sorular

İnternetten gıda almak güvenli mi?

Kesinlikle. Ürünlerimizi iki grupta incelemek gerekir. Birinci grup ürünler reçel, bal, ezmeler, baharatlar gibi hava şartlarından etkilenmeyen veya etkilenmeyecek şekilde ambalajlanmış ürünlerdir ki bu ürünlerde hiçbir tehlike yoktur. İkinci grup ürünler ise peynir ve et grubu ürünlerdir, bu ürünlerde kış şartlarında herhangi bir tehlike yokken havaların ısınması ile ek önlemler almak gerekliliği ortaya çıkar.

Hattena sizden hiçbir ek ücret talep etmeden -40 derecede dondurulmuş buz aküleri ve son teknolojilerle üretilmiş ısı yalıtımlı özel torbalarda göndermektedir. İçleri özel bir jel ile doldurulmuş olan -40 derecedeki buz aküleri ısı yalıtımlı torbalarla birlikte kullanıldıklarında 48 saate kadar bulundukları ortamı soğuk tutmaktadır. Size ulaşan ve hediyemiz olan buz akülerini tekrar buzlukta bekletip daha sonraki piknik, gezi gibi aktivitelerinizde yiyecek ve içeceklerinizin soğuk kalmasında yıllarca kullanabilirsiniz.

Her şeye rağmen size ulaşan ürünlerde herhangi bir bozulma emaresi görürseniz lütfen ürünü aynen kolinizin içinden çıktığı gibi bize gönderiniz. Ürün yenisi ile değiştirilecek veya bedeli hesabınıza iade edilecektir. Ayrıca ürün ile ilgili üretici firma ve kargo firmasındaki süreç kontrol edilerek tarafınıza bilgi verilecektir.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Evet, alışveriş yapmak için üye olmanız gerekmez. Sepetinize ürünleri ekledikten sonra "siparişi tamamla" seçeneğini seçtiğinizde karşınıza çıkacak olan üyelik girişi sayfasında yer alan "Üye Olmadan Alışveriş İçin Tıklayınız" linkini tıklayarak üyeliksiz alışveriş yapabilirsiniz. Üye olmanızı ilerleyen tarihlerde gerçekleşecek olan kampanya ve benzeri konulardan haberdar olmanız için öneririz.

Teslimat süresi neden uzun ?

Size her zaman en taze ürünü göndermek amacındayız. Bu nedenle haftalık minimum düzeydeki stoklar dışında stok bulundurmuyor ve sizin siparişinizi takiben direkt olarak ilgili yöreden sipariş vererek ürünlerinizi tedarik ediyoruz.

Ürünlerin Son Kullanma Tarihi kontrol ediliyor mu?

Size göndermeden önce tüm ürünlerin son kullanma tarihi tarafımızdan kontrol edilmektedir. Herhangi bir sebepten size ulaşan ürünün son kullanma tarihi olması gerekenden yakın ise bize ulaşınız. "Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti" politikamız gereği gereken en kısa zamanda yapılacak ve ürünün yenisi size gönderilecektir.

Siparişimin içindeki ürünlerden biri bozuk / kırık çıktı ne yapmalıyım ?

Bizim için müşteri memnuniyeti ön plandadır. Öncelikle bize e-posta yolu ile ulaşınız. Arzunuza göre ürün bedeli hesabınıza iade edilecek ya da yenisi gönderilecektir. Ayrıca ürün ile ilgili üretici firma ve kargo firmasındaki süreç kontrol edilerek tarafınıza bilgi verilecektir. Sitemizdeki tüm ürünler "koşulsuz müşteri memnuniyeti" teminatımız altındadır.

Organik ürünler güvenilir mi?

Kesinlikle. Günümüzde maalesef internet ortamında birçok organik olmayan ürün "%100 organik" ve benzeri cümlelerle pazarlanmaya çalışılmaktadır. Sitemizde yer alan organik ürünlerin tamamının sertifikası mevcuttur. Organik ürün olduğunu iddia eden ancak güvenmediğiniz sitelerden ısrarla organik sertifikasını isteyiniz.

Hediye çeki / indirim kuponu kullanımı

Düzenlenen kampanyalarımızdan birinde size sunulan bir hediye çeki ya da indirim kuponunuz mu var? Bu durumda sitemize üye girişi yaparak, ya da henüz üye olmadıysanız üye olarak kupon kodunuzu kullanabilirsiniz. Üye girişi yaptıktan sonra her zamanki gibi yöresel ürünlerinizi sepetinize ekleyin, alışverişinizi tamamlamak istediğinizde sepet sayfasının toplam satırının altında bulunan Hediye Çeki Kullanımı yazısının yanındaki kutucuğa kodunuzu yazın ve Kullan butonuna tıklayın. İlgili promosyonun sepetinize uygulandığını göreceksiniz. Kampanyalarımızın duyuruları e-posta ve sosyal medya hesaplarımız aracılığı ile yapılmaktadır. Siz de haberdar olmak için lütfen sitemize üye olunuz. Böylece siz de türlü fırsatlardan yararlanabilirsiniz.